Tema: Re: Ats.: Dar Plasma :)
Autorius: pracyvnas
Data: 2016-12-23 22:17:42
Pamirsai dar paminet diskusijos su juo konstruktyvuma, kada
 pateiki savo argumentus remdamasis aibe faktu ir reviewsu bei
 linku i saltinius, bet atgal vistiek gauni atsakyma "plazma
 sudas, delto mire" :) o matau dar yra zmoniu, kurie nepasivargina
 su situo retardu veltis i gincus :)

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/