Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: MRT
Data: 2016-04-01 15:20:51
> Na aš tai skaitau kad kurviniai gal būtų kažkiek įdomūs jei tarkim telikas bus žiūromas vieno asmens, jei perkama šeimai tai tada
> biškį kitaip.

bet ir kiti taip sake.. aisku galima isvedineti, kad miegamajam
per 65" 3D Curved pornuske galbut ziurima vieno asmens :D..
antra vertus tema apie laikikli, kuris eis i dyydele svetaine,
o kiek joje tupes seimos nariu ar sveciu - nepasakyta..

> bet kaip sakiau asmeniškai abiem atvejais imčiau pigesnį. :) Beje tavo paminėti samsung ne oled, va čia jau gali būti niuansai dėl
> apžvalgos kampo, nors vėlgi imho neesminiai.

yra kam niuansai ir lieka niuansais, o yra kam tampa esminiais kriterijais..
o jei jau asmeniskai - as gausybe niuansu ignoravau ir paemiau 50" H5303 po ~370..
is esmes suejo.. niuansas 1 - uz tokia kaina galvojau bus Dumb, bet turi leta Smarta..
niuansas 2 - galvojau px tas wifi, bet realiai truputi tingiu laida pravest iki antrojo..
niuansas 3 - galvojau per HDMI susikabins su STB pulteliui, pasirodo ner AnyNet..
niuansas 4 - komplektuojamas su IrDa "retransliatorium", tai bent ijungia bliedeli..
niuansas 5 - zmona ko gero uzskaitytu bent H6400 su magic pulteliu
niuansas 6 - sako tie 50Hz suduva.. emm.. kazkaip nejauciu, bet jus gal ir teisus
niuansas 7 - siule uz +10% imt +2metus garantijos.. maza ka, gal suges.. sakau - ijungsiu kita :)
niuansas 8 - norejau pigaus ir gan didelio.. aj cia jau ne niuansas, o kriterijus..