Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-30 14:42:19
On 2016-03-30 14:31, Icetom wrote:
> Vis tiek nepagavai minties.
>
> 1. Projektoriuje optika padaryta taip, kad ištiesina geometriją ant
> lenkto ekrano. Televizoriuose to nėra.  Tad geometrija niekaip negali
> būti ok pagal nutylėjimą.
> 2. Turinys nepritaikytas lenktiems TV ekranams. Visas turinio suvedimas
> ir t.t. daromas naudojant plokščius etaloninius-pro monitorius.

Aš tavo mintį pagavau, bet mes kalbėjom apie lenktus LCD ir OLED telikus
ir apie žiūrovo pozicionavimo prie ekrano geometriją, o ne vaizdo
ekrane. Čia tu tiesiog papildei bendrą diskusiją dar vienu lenktu TV
minusu, kas irgi yra tiesa. Bet geriau diskusijos eigoje nesuplakti šitų
"geometrijų" į krūvą, o aiškintis apie kiekvieną savybę atskirai.

Kita vertus, sunku suprast kaip tą vaizdo geometriją vertinti lenktame
ekrane iš skirtingų žiūrovo pozicijų. Manau, sėdint idealiai sweet
spote, žiūrovui gali atrodyti gana normaliai tas geometrijos šablonas
ekrane. Ar ne taip? Bet tik žingsnis į šoną, iškart sušaudymas :]