Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: MRT
Data: 2016-04-01 08:52:35

Is esmes* taip ir rase - paziurek i ta pradzia:

> On 2016-03-29 16:04, Bronco wrote:
> Pritariu. Jei ten būtų bent kokie 130" ar daugiau, tai gal ir būtų prasmės iš to lenktumo, o 65" ir lenktas tai grynas
> marketingas. IMHO.

* - t.y. truputi daugiau nei "asmeniskai tokio nepirkciau" -
tiesiog jo asmenine nuomone ir kiti neturetu jo pirkti.

PS. amenox > kas del:
"Jei trumpai, tas skirtumas įprastinėm sąlygom ne toks baisus kaip bandai čia nupiešti."

itarciau, kad labai daug tiesos - cia kaip su tais blizgiais ekranais
is pradziu ziuri - nu blyn paziuret ten.. matai kaip atsispindi..
po savaites kitos - ziuri tas galvas ir kazkaip neatkreipi demesio kas ten kada atsispindi..

PSS. Sent: 2015 m. liepos <..>
Subject: Re: Patarkit ir man 65'ir > TV i nama, atstumas 4.5-5m

Labai ten jausis Curvingas is tokio atstumo?