Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-29 22:29:55
On 2016-03-29 19:16, Icetom wrote:
> Paleisk geometrijos patikrinimo šabloną ant lenkto teliko ir kino
> projektoriaus. Antru atveju geometrija bus ideali, pirmu atveju...

Ne visai apie tą geometriją kalbėjau. Čia tektų daryti premisą, jog su
vaizdo geometrija ekrane viskas OK ir nagrinėti tik geometrinę sweet
spot zonos fizinę lokaciją lenktam LCD ekranui patalpoje, priklausomai
nuo jo dydžio. Tai nereikia būti matematikos ir geometrijos guru, norint
suvokti, jog esant kino teatro ekrano dydžiui, bet jam būnant LCD ar
OLED tipo, tas sweet spot apimtų bent kelias žiūrovų eiles ir keliolika
- keliasdešimt sėdimų vietų. T.y. beveik kaip tikrame kino teatre.

O kai LCD ekranas iki 65", plius dar įvertinus pačio LCD niuansus, tai
ta sweet spot zona gaunasi praktiškai vienai makaulei skirta. Na gal
dviems, jei meiliai suglaust abiems ausis :) Bet blin, tada su super
duper 7.1 garsu bus jau kažkas nitavo :]

O šiaip, čia mes be reikalo į kino teatrų lankas nuklydom, nes reiktų
kalbėti tik apie LCD (OLED) FLAT vs CURVED ekranų tikslingumą
priklausomai nuo teliko dydžio. Nes klausimo esmė, ar 65" jau yra
pakankamas dydis curved telikui? Mano atsakymas į jį toks - daugumoje
atvejų nepakankamas. Nebent, jį kas nors naudos kaip asmeninį namų kino
monitorių. Arba žmogui bus iš viso viskas dzin, svarbu "modernus gražus
daiGtas", labai tinkantis prie interjero.