Tema: Re: Koki laikikli 65' lenktam? Aciu
Autorius: amenox
Data: 2016-04-01 13:34:20
Na aš tai skaitau kad kurviniai gal būtų kažkiek įdomūs jei tarkim telikas
bus žiūromas vieno asmens, jei perkama šeimai tai tada biškį kitaip. bet
kaip sakiau asmeniškai abiem atvejais imčiau pigesnį. :) Beje tavo paminėti
samsung ne oled, va čia jau gali būti niuansai dėl apžvalgos kampo, nors
vėlgi imho neesminiai.