Tema: Re: Ka rinktis 50"? (eiline tema :) )
Autorius: Icetom
Data: 2015-06-12 23:31:32
> Galu gale.. Seltekos box'ai - IPTV servisų palaikymas

> * Tiesioginė TV transliacija (Live TV)
> * Telegidas (EPG)
> * Video pagal pageidavimą (VoD)
> * TV programos peržiūra iš archyvo
> * Intenetinė TV
> * Intenetinis radijas

Čia iš vartotojo pusės. O retransliuotojui toks STB garantuoja, kad negalės
žiūrėti to kas nepriklauso. Todėl vis dar taip paplitę tie išoriniai STB. Aš
ir už  IPTV paslaugų integravimą telikuose, bet jie atsiras tik tuo atveju,
mano nuomone, kai tokiuose telikuose bus galima garantuoti tokią turinio
žiūrėjimo (kas priklauso pagal sutartį ir t.t.) apsaugą kaip dabar siūlo
fiziniai STB.