Tema: Re: Ka rinktis 50"? (eiline tema :) )
Autorius: MRT
Data: 2015-06-12 09:33:34

> Ne apie tai. tiesiog kai apie telikus rašei, matėsi, kad nei velnio tu
> nesupranti kas yra kas...

Siaip nelyginau ju, neanalizavau vienas vs kitas..
tiesiog nusipirkau viena konkretu tv ir pasidalinau ispudziais..

> As visai patenkintas situ 50" samsungu <..>

Kurioj vietoj "nei velnio nesuprantu kas yra kas" ??
Mano pirkinio reikalavimai buvo minimalus (didelis ir maza kaina),
neramu buvo, kad ijungus is karto mintyse bus "eina nx, ka cia nupirkau"..
Taip nenutiko - spalvos/garsas man +/- patenkinamos-geros
(cia skaleje iki 5 atitinka 3-4 ir cia yra mano subjektyviu vertinimu).

+

> cia tau taip, o man ===> px, nes $ <==
> Kazkada ir 50Hz buvo.. ir va toki 32" 50Hz CCFL'a ir upgrade'inau

fraze "normaliai man.. bet neuzgarantuoju.." = jei neismanau, tai ir netvirtinu, kas fak negerai?
Kad 100Hz CMR'o = viso labo 50Hz realiu, ar kad 50Hz->100Hz_CMR yra
tas pats sh, o as tipo deklaravau kaip "upgrade"?.. upgrade esme
man buvo "gain inches" prie 32" ir neuzsiturbint su kWh .. finale nesigavo man downgrade.
O del 50Hz vs 50Hz-aka-100CMR << na 2008m. 50Hz vs 2014m. 50Hz gal irgi skirtumu mizernu turi.