Tema: Re: Ka rinktis 50"? (eiline tema :) )
Autorius: Caponi
Data: 2015-06-11 16:31:44
"Icetom" <kk@kkk.lt> wrote in message
news:mlbkhp$3sk$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai kodėl jie naudoja Selteka STB :)?
> http://www.fastlink.lt/privatiems/paslaugos/televizija/Fastlink-TV-Iranga/

Nes gal ne visi sugeba/moka/nori pasikurdinet ta telika ant kompo ar TV?

> Nieks nesako, kad negalima, bet tvirtinti, kad tai padaroma pirštų
> spragtelėjimu yra pievos.

Pirstu spragtelejimu galima tik isleist pirstu spragtelejimo garsa. As gi
sakau tik tai, kad ant Samsungo IPTV imanoma pasileist.

> Tikrai, kad puikus pvz. :D. Ir žiūri koks vartotojas, turintis teisę
> matyti tik TEO standartinį paketą, papildomus paketus :D. Tikrai kad
> puikiai įrodo :D.

Kaip jau rasiau, pas Fastlinka tu nieko nepamatysi, del ko su jais
nesusitarei. Pas pogrindi, t.y. is esmes nelegalius IPTV provaiderius irgi
problemu del paketu atskyrimo kazkaip nekyla. Jei kazkas pas Teo gaunasi
kitaip, tai Teo pats kaltas ir pagyrimai auksarankiams vartotojams (beje,
jei toks fokusas gaunasi su telikais, tai juo labiau tai turetu buti
padaroma su PC'iukais - juos irgi gal uzdraustr naxren reikia?).
Jei Panasonic'as stengiasi, kad gerai butu Teo, o ne zmonem, kurie uz ju
telikus moka babkes - kagi, valia ju, bet man tai truputi nelogiskai
atrodo...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/