Tema: Re: Ka rinktis 50"? (eiline tema :) )
Autorius: MRT
Data: 2015-06-11 15:13:18

> Tai kodėl jie naudoja Selteka STB :)?
> http://www.fastlink.lt/privatiems/paslaugos/televizija/Fastlink-TV-Iranga/

Kazka turi naudot.. beje, diskusijai apie IPTV niuansus ne Fastlink'a reiktu imt kaip pvz.
Per smulki zuvele ir truputi IPTV levelis netempia geriau isvystytu IPTV.
Seltekos STB'ai (naujesni, nes senos versijos jau negauna bo negaminami)
neduoda susidelioti kanalu savo norima tvarka.. EPG yra, bet TV-Star'uose jis man
fainesnis, schedulerio irgi pasigendu.. kas labiausiai uzknisa su IPTV - nera standarto.
Seltekos STB netiks Galai, galos Motorolos netiks Fastlinkui, o koks Skynet-TV vel tik savo.

> Nieks nesako, kad negalima, bet tvirtinti, kad tai padaroma pirštų
> spragtelėjimu yra pievos.

Smart telikas - smart useriui.. "GALIMA" nieko nesako apie lengvuma..
Gal tiksliau reiketu keisti "GALIMA" i "IMANOMA"..

> Tikrai, kad puikus pvz. :D. Ir žiūri koks vartotojas, turintis teisę matyti
> tik TEO standartinį paketą, papildomus paketus :D. Tikrai kad puikiai įrodo :D.

Perfrazavus NEGALIMA taip, bet pogrindis ZIURI, nes IMANOMA :)