Tema: Re: Ka rinktis 50"? (eiline tema :) )
Autorius: Caponi
Data: 2015-06-11 00:32:18
Man, kaip ir turbut taip kaip minimum ~90% teliku savininku, absoliuciai
nieko - +/- kiek moki, t.y. kokio lygio modeli pasirenki, tiek ir gauni,
siuo atveju reikalingos SMART funkcijos, tame tarpe IPTV (kad ir koks jis
ribotas telike butu), isvystytos bene geriausiai.
Like 10% arba iesko siknoj smegenu (pvz., suskaiciuoja, kad judesy vieno
gamintojo modelis judesy atkuria 10'cia eiluciu daugiau), arba turi tam
tikru religiniu isitikinimu (nekencia tam tikro gamintojo, sudievina kita,
dalinis atvejis, kai zmogus susijes su tam tikru gamintoju), arba tiesiog
turi kazkokiu specifiniu poreikiu, kurie budingi tik konkretiems
gamintojams, pvz., Panasonic'ai moka parodyt filmus tiesiog is pasarintos
direktorijos be visokiu DLNA (bet su formatu palaikymu yra liudniau nei pas
ta pati Samsunga, kuris be DLNA atkuria filmus tik is USB kaupikliu),
Philipsas kazkada kai kam imponavo del Abilight'o ir t.t..

Snekant konkreciai H6400 serija labai netgi nebloga, zinau 3 tos serijos
teliku savininkus, visi patenkinti, pas tevus stovi H6500 (is esmes tas
pats, skiriasi tik dizainas ir yra dvigubas tiuneris), tiek jiem, tiek man
rodo puikiai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/