Tema: Re: Hitachi ir kitu noname TV modeliai
Autorius: Julius
Data: 2015-02-10 08:21:57
"Donatas" <ddonatas@freemail.lt> Wrote in message:
> Ok kadangi diskusija isjudejo. Patarkit kaip siais laikais renkamas TV, nes
> gyvose parduotuvese TV veikia dviem rezimais demo (spec. irasas, kur
> gamintojas  spaudzia  maksimuma ir rodo tikrai graziai ) arba koks LT
> kanalas, kur kokybes ieskoti neverta. Kas tada pasidaro kriterijus renkantis
> tarp tarkime LG , Philips, Samsung, Panasonic, Sony ir dar kazko, ka galima
> rasti ne e-shopuose (ten egzotikos daugiau)?
> Kaip minejau anksciau  - SMART ir UHD neaktualu, kaip ir dizainas (kai
> vienas kabo namie, nera labai ten jau svarbu isvaizda). Distancinio valdymo
> [...]
Radau beveik variantą. Jei netingėsi sugalvot kaip parsigabent,
 turėsi puikų aparatą. http://m.ceneo.pl/23336577#mh=z5w1uTYR29009
panasonic33t4PoxpLTgQ8g0LyeVwVCEkyhOQpTqy9kX0cFjB4kw5G5TjVol-dE2r2
pow6o3e6o7m-SSi5yyVLA53nf79RMv8wXj4N134y-SzNUHgHC3xYmoqhx4jVxO8mCq
9GZWWh8CCsqCQu_-ES6RWDqNL9tFggvbmEp9Ntb7YH7IMSnp5JiJXmEPQWg2

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/