Tema: Re: Hitachi ir kitu noname TV modeliai
Autorius: Julius
Data: 2015-02-05 13:29:50
     Na kadangi plazmų jau nebėra, tai patarti kažką tokio, dėl ko
nesiskaitytu išmesti pinigai į balą nebeliko. Liko aibė gamintojų, kurių TV
vaizdo kokybė mažai skiriasi. Beliko tik asmeninės simpatijos kai kuriam iš
jų ir gamintojų sudėtos cackės TV imtuvuose. Na dar galima orentuotis į
kokybės ir kainos santykį. Arba remtis masių nuomone bėl menių patogumo ir
esamų cackių nauda.

"Donatas" <ddonatas@freemail.lt> parašė naujienų
pranešime:mat6n4$9h$1@trimpas.omnitel.net...