Tema: Re: Hitachi ir kitu noname TV modeliai
Autorius: Julius
Data: 2015-02-09 13:32:26
     Teisingai pastebėjai, tik tavo pateiktas tekstas turėjo būti toks.
    Šiaip jei reikia TV imtuvo, tai svarbu, kad dekoduotų gautą signalą ir
 paverstų jį garsu bei spalvotu vaizdu, kadangi praktiškai visi TV imtuvai
tai moka, tai iš kur gali būti priekaištai...
O va ar malonu jį žiūrėti, tai čia jau kitas klausimas...

     Kad būtum visiškai patenkintas pagrindine šio prietaiso paskirtimi, jis
turi būti mažų mažiausiai televizorius.

"Kesha" <kestas@takas.lt> parašė naujienų
pranešime:mba1q2$k90$1@trimpas.omnitel.net...