Tema: Re: Hitachi ir kitu noname TV modeliai
Autorius: Caponi
Data: 2015-02-04 12:41:42
Apie Hitachu siaip nelabai ka zinau, bet toks pastebejimas - neseniai teko lankytis ServisaICT
(keletos gamintoju autorizuotas servisas, tame tarpe ir Hitachi), tai kazkaip uzkliuvo nemaza kruva
Hitachi teliku deziu (taip grubiai >10, modeliu neziurejau) - nezinau jos ten pilnos ar tuscios ir
kokiu pagrindu atsidure, bet faktas, kad servise toks santykinai nemazas kiekis sioki toki itarima
kelia del kokybes...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/