Tema: Re: Hitachi ir kitu noname TV modeliai
Autorius: Donatas
Data: 2015-02-04 15:27:00
ieskau visgi daikto, kaip populiaru sakyti kainos/ kokybes optimalaus
santykio. Norisi didesnio TV (nuo 60'), o kainos issibarciusios nuo mineto
Hitachi minimumo iki visokiu Samsung , Panasonic, Sony maksimumo (~3000EU).
Hitachi radau tiesiog ziuredamas kainas ir kilo klausimas kas cia per
daiktas, nes gyvo, rodancio nemaciau.

Ka patartumete nenorint  permoketi (nesu nusistates biudzeto, bet tai nera
prioritetinis pirkinys). Nereikia UHD , Smart ir pan funkciju, nes jie kaina
kelia taip pat nemazai. Tiesiog norisi didelio TV (nes didokas kambarys 4-5
m atstumas).

Dabar turiu turbut pirmos kartos HD Ready Samsung'a apie 1m istr., kuri
toliau sekmingai ziureciau, bet norisi didesnio ekrano.

Aciu uz idejas ir patarimus.

--
-------
Donatas