Tema: Re: Horizontalios šviesesnės spalvos linijos esant ryškesniam šviesiam objektui ekrane
Autorius: Sniegas
Data: 2015-01-20 22:48:53
Ar žinai, iš kur tai kilo?
Prisimenu, gal 1998 metais, kai plazmos tik pasirodė, jos buvo kažkas ohoho
po CRT televizorių - didelės, plokščios, ir kainavo kosminius pinigus -
Infobalt parodoje mačiau 40" plazmą už  70 000 litukų. Taigi tada retas
turėjo plazmą, ir tai buvo prestižo reikalas. Nesvarbu mirgėjimai, nesvarbu
išdegimai, kitos problemos, svarbu pažįstamiems pasakyti - plasma TV. Iš  tų
laikų ir eina, kad plazma kažkas tokio, iki ko LCD neprilygs, nors realybėje
LCD imho geresni tv nei plazma. Bet pasakyk tai turinčiam plazmą ir būsi į
šuns dienas išdėtas. Čia kaip religiniai fanatikai. Tikėjimas yra stipri
jėga.