Tema: Re: Horizontalios šviesesnės spalvos linijos esant ryškesniam šviesiam objektui ekrane
Autorius: Icetom
Data: 2015-01-20 13:52:30
> O kas dėl LCD išdegimų tai dar nesutikau tokio LCD TV kuriam kažkas
> išdėgtų ir visų mūsų monitoriai turėtų būt išdegę, bet kad nėra...

Pvz., ant mano sukalibruoto naudojimui su apie 120-140 cd/m2 skaisčiu HP
LP2475w kai noriu jau pamatau liekamuosius reiškinius... Tai ką man dabar
daryti?

> Tai jei mano atveju tai normalus PDP efektas tai nu ir nx....

Rekomenduoju susitaikyti su tai, nes kaip rašiau visos technologijos nuo to
neapsaugotos ... Manau, svarbesnių dalykų yra gyvenime, nei tokios
nereikšmingos smulkmenos masinės gamybos daikte, kuris po kokių 5 metų vis
tiek keliaus į laužyną ar pan.;).

> Džaugiuosi atsikratęs ir nesutikęs su remontavimu.

Čia Jūsų teisė.

> O kad išdegimai matosi akivaiždžiai ir kaimynas atėjęs iškarto pastebės,
> tai gali įsitikinti, nuvykęs į emtoservis'ą Vilniuje, ten šiandien turi
> atsirasti mano PDP

Aš Jumis visiškai tikiu ir juk rašiau, kad kalbant BENDRAI (o ne konkrečiai
Jūsų atveju)... Dėl 3 savaičių - ačiū už informaciją, ji perduota kam reikia
įvertinimui.