Tema: Re: Horizontalios šviesesnės spalvos linijos esant ryškesniam šviesiam objektui ekrane
Autorius: Icetom
Data: 2015-01-19 11:56:04
> Istorija tokia, kreipiausi į Emtoservis, parodžiau linijas, jie jas
> kažkaip nufotkino (kaip nemačiau) ir kreipėsi į Panasonic lietuva, kad
> patvirtintu jog tai gedimas.

Sveiki,

Vienas svarbus patikslinimas. Už servisą atsakingas atskiras padalinys
Lenkijoje. Esant garantiniams ir pan. atvejais, įgalioti servisai Lietuvoje
kreipiasi tiesiogiai į Lenkijos serviso padalinį gedimo įvertinimui ir pan.

> Panasonic Lietuva pasakė kad tai Mura efektas, vaizdo kokybės negadina
> (Mura efektas tai cloudingas tik iš kur jis pas plazmą?).

Panasonic Lietuva Jums nieko negalėjo pasakyti, nes kaip minėjau išvadas
pateikia visiškai kitas gamintojo atskiras padalinys.

> Iš panasonic Lietuva atsakymo laukiau daugiau nei dvi savaites!!!! (Turbūt
> daug darbo turi)

Nežinau, ką turite omenyje, bet Jus HDTVlietuva forume buvau perspėjęs, kad
nuo gruodžio 24 iki sausio 5 d. Lenkijos filialas atostogaus.

> Tada pagl LR įstatymus kreipiausi į pardavėją, ir tik tada kai perdaviau
> mano darytas nuotraukas pavyko įrodyti, kad tai gedimas.

Tai taip ir turi būti - kreiptis į pardavėją. Tai PARDAVĖJO pareiga
asistuoti Jums ir išspręsti visus kilusius klausimus ir pan. tokiais
atvejais.

Bendras patarimas visiems iškilus įtarimams dėl gedimų ir pan. ir siunčiant
tokią informaciją el. paštu. Padarykite nuotraukas ne tik to ploto, kur
atrodo, kad yra defektai ir pan., bet ir viso ekrano ploto ir dar geriau
skirtingų spalvų fone, pvz., pilkos, raudonos, žalios ar pan.

> Dėl logo išdegimų (pažymėta apskritimu), manau, kad ten defektuotas
> ekranas, nes kairėje pusėje nėra jokių žymių apie logo išdegimus

Bendrai dėl logotipų laikinų ar pastovių išdegimų, liekamųjų pėdsakų (ne
šiuo Jūsų konkrečiu atveju). Jums nei vienas gamintojas to neužskaitys kaip
garantinio gedimo. Ir nesvarbu ar tai PDP, ar LCD, ar OLED ekranas - apie
tai aiškiai yra parašyta naudojimo vadove.