Tema: Re: Horizontalios šviesesnės spalvos linijos esant ryškesniam šviesiam objektui ekrane
Autorius: bat0nas
Data: 2015-01-15 21:14:39
Kas yra toje vietoje kur apskritimas? IR nuo kažkokio statinio vaizdo ar
kitokia anomalija?

O šitom vertikaliom linijom be pagalbos negaliojo garantija?

"AV"  wrote in message news:m98etj$mbl$1@trimpas.omnitel.net...

Kai mano Plazma pradėjo rodyti va šitaip:
https://www.dropbox.com/s/ntg713lh561qfn6/IMG_7523-001-arrow.jpg?dl=0
Tai chebra irgi sakė, nieko čia tokio, gi visi kiti PDP pliusai šitą "mažą"
trūkumą atperką.

Su pardavėjo pagalba (dėkui Saulius74901) pagaliau atsikratau PDP ir imsiu
normalų teliką :)