Tema: Re: Horizontalios šviesesnės spalvos linijos esant ryškesniam šviesiam objektui ekrane
Autorius: S54
Data: 2015-01-16 14:13:19
ne nu rimtai, per pusantru metu nei burzge, nei mirgejo, nei isdege, nei
kazkokias juostas matom.
dziaugiuosiu kad paemiau paskutines laidos panasoniko plazma ir gaila gad
nebebus ju ateity kai reiks didesnio.

"monaxas"  wrote in message news:m994em$2fi$1@trimpas.omnitel.net...

Jabat` kapat`. Praleidai visą įdomumą. Tikrai neskaitei kai plazmoidai
aiškindavo, kad mirgėjimo nėra ir tie, kas mato taip šneka, nes neturi
plazmos?
Apie burzgimą irgi taip... miglotai. Jei teigdavo neplazmoidas. tai
pasipildavo choras, kad pas plazmas to nėra ir čia išsigalvojimai, bet jei
iš tikro pasirodydavo, kad plazma, tai kaip tais patyliukais nurimdavo, ir
pragysdavo tik kai plazmų gamintojas pripažindavo, kad tai yra gedimas ir
ištaisydavo situaciją.