Tema: Re: _plazma,_šešėliai,_mirgėjimas
Autorius: Caponi
Data: 2014-07-03 17:54:23
As to niekada ir neneigiau, kad durnius patrolinu.
Bet velgi, ponuli, as dar karta pasikartosiu, atsakyk uz bazara - jei metai
zajavas, kad as nusiteikes pries plazmas - faktus i studija, jei rekauji tam
kad parekaut - ciaupk rauka.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. Jautrus ne trolina, bet yra trolinami :-)