Tema: Re: plazma, šešėliai, mirgėjimas
Autorius: Caponi
Data: 2014-07-02 21:31:32
Vel tas pats per ta pati - pacituok prasau, kurioj vietoj as sakiau, kad
plazma kaip technologija is principo sudas.

Kad LCD siai dienai yra labiau daugumos zmoniu poreikius tenkinanti
technologija televizoriu srityje, tai faktas, priesingu atveju pelningo
biznio niekas neuzraukinetu, o jei jis nuostolingas (zmones neperka, nes del
vienokiu ar kitokiu priezasciu ju plazminiai TV netenkina), reiskias kazkas
su juo ne taip (ar tiksliau pasikeite pirkeju poreikiai, o LCD leidzia juos
geriau/operatyviau/pigiau patenkinti) ir perspektyvu kardinaliai pakeist
situacija gamintojai nemate (vien is, pavadinkim, kokybisko "namu kino"
entuziastu isgyvent neiseina).

O apie ego gal nepradek, gal tai dar vienas zodis, kuri kazkur girdejai
(kaip ir "realybe"), bet nelabai supranti ka jis reiskia - su salyga, kad as
niekaip nesusijes nei su vienos technologijos isradimu, sukurimu, gamyba ar
platinimu, man is esmes yra giliai px jos visos (teiginiai apie plazmos
neatitikima siandienos pirkeju poreikiams tera elementarus pastebejimai kas
vyksta rinkoje ir nieko daugiau), taigi ego cia ikomponuot nu niekaip
neiseina.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/