Tema: Re: plazma, šešėliai, mirgėjimas
Autorius: S54
Data: 2014-07-02 11:26:03
nu jo, turejau kazkada CRT su 47,5  FPS interlaced, tai nuo jo akys
perstedavo
nuo sony trinitron jokiu blogu pasekmiu

"Sniegas"  wrote in message news:lotv3h$19m$1@trimpas.omnitel.net...

Drįstu teigti, kad nuo LCD monitoriaus akys mažiau pavargsta, nei kad nuo
CRT. Aš asmeniškai kai naudojau CRT monitorių jaučiau lyg smėlio akyse
pripilta ilgiau prie jo pabuvus. O štai LCD jokių tokių simptomų nejaučiu,
viskas gerai akims.

"budulis vulgaris"  wrote in message

"Romas" <LY2BLC@gmail.com> wrote:

> Ta prasme - kuo labiau mirga tuo geriau akims?

O tu manei, kad kuo labiau į akis spigina beveik UV diapazono šviesą, tuo
geriau?

Beje, LCD irgi mirga, tik dažniau. Smegeninė to nepastebi, bet akiai tai
visvien ne kas.