Tema: Re: q: plazma, šešėliai, mirgėjimas
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2014-06-27 12:59:37
2014-06-27 12:50, bat0nas rašė:
> Jei tai tavo pirmoji plazma, tai balto vaizdo mirgėjimas - normalu.
> Mane tai irgi vertė iš koto. Pati plazma mirga, dar filmas 24Hz
> (nežinau, ar tai prisideda ar ne prie efekto), tai psichologiškai labai
> sunku pradžioje buvo :D

Šiaip Panasonikuose (tiek PDP, tiek LCD) labai gerai veikia IFC ir
Smooth 24p nustatyti ant Min. Jokių artefaktų aš nepastebiu, muilo
operos efekto nėra, bet tuo pačiu 24p judesys tolygesnis, ne toks
trūkčiojantis.

Aiško, kinofilai puristai mane sukritikuos, bet aš tikrai rekomenduoju
įjungti tą funkcija ant Min.