Tema: Re: plazma, šešėliai, mirgėjimas
Autorius: Caponi
Data: 2014-07-02 20:21:38
Tai tu pareiski, kad, cituoju, "bandai save itikinti kad tai yra didelis
geris", kai pasakau, kad man saves itikinet kazkuo nereikia, tada as jau
tampu "nereikliu vartotoju".
Gal jau baik etiketes kabinet ir savim pasirupink, bo biski juokingai
atrodo, kai kitus menkindamas bandai visaziniu supermenu pasirodyt ir cia
pat i dudas puoli, nes visi "sh.. gamina/parduoda " neprisilaikydami paties
susigalvotu technologiniu aukstumu.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/