Tema: Re: 42" Lcd
Autorius: Sniegas
Data: 2014-04-12 08:15:20
Aš įžiūriu vieną pikselį 22" 1680*1050 monitoriuje. Jei tamsta neįžiūri
laikas kreiptis į okulistus.

"Xeen"  wrote in message news:li9ce4$mvc$1@trimpas.omnitel.net...

tai va kadangi su matematika normaliai, tai ir klausiu - kur kvadratai?
o jei dar giliau i ta pikseli isiziurejus...nu po mikroskopu...tai gal
vel kvadratai pasirodys? bet siaip as ne viena pikseli ziuriu, o ju
visuma. negi norite pasakyti kad iziurite kvadratus 32" LCD telike?
jei jau iziurite kvadratinius pikselius - jusu neparina, kad 9:16
vaizdas nera kvadratinis? kaip ir 3:4...o gal kur nors jaunysteje matete
realiai kvadratini telika?