Tema: Re: 42" Lcd
Autorius: Caponi
Data: 2014-04-11 19:46:43
Nieko tu nesupranti - plazmoje gali neegzistuoti 90% pradines signalo
informacijos, ekranas gali buti net apvalus, o pikseliai trikampiai ir
vistiek ji rodys nepalyginamai geriau! :-)
O prie kompiuterio plazmu niekas nejungia, per jas reikia nakti filmus apie
niurius prirukytus kabakus ziuret, kad neprilygstamos juodos spalvos
itakojamas kontrastas akis is nuostabos ant kaktos lipt priverstu :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/