Tema: Re: 42" Lcd
Autorius: kukutis
Data: 2014-04-09 15:50:28
Na, nezinau, bet esu mates ir minkes ne vienakart kaip rode pn450b ant inito
kabelinÄ—s(ne skaitmenines), tai rode daug geriau nei tikejausi. Kad norma buvo
ziureti net 1,5m atsumo foteliu ir SD vaizdas kazkaip akiu nekabino. O del HD
turinio jokiu problemu - buvo ledas(kaip uz tokius pinigus daiktas) ir kompas
pasijungia automatiskai(laptopas su ATI plokste). Neturejau prie ko prikibti, ai,
tik galetu juoda spalva buti kaip ST60. Net nepasigedau raiskotrukumo ant
pleistaisino zaisdmas  is arti, palei TV. Mano patirtis priesinga su HD ready
ekranu. O jau jei butu 50 ir HD ready, tai jau kitas reikals butu.