Tema: Re: 42" Lcd
Autorius: monaxas
Data: 2014-04-10 18:24:22
Nepasiduok. Nesigailiu iki šiol, kad ne plazma pas mane.

Uždėti visoki Cinema profiliai, sureguliuota, kad akių nedraskytų, bet
savaitgaliais per pietus kai įsijungiu, tai tenka standart, dynamic susijung
kad įžlibint ekrane vaizdą.

Kai pagalvoju, kad dieną žiūrint išdegs ekranas, ris daug elektros, mirgės
ir ūš, tai nafik tokį kaifą.

Išvis, tie plazmoidai kaip tarakonai: durni ir užsispyrę. Pochuj kad
prelegentas neminėjo iš kokio atstumo žiūrės: "pirk XGA plazmą",
pochuj, kad babulka elektrą taupo: "bybįkątenpusęvištos elektros daugiau
ryja".

Baisiausia, kad patys ir tiki tom nesąmonėm, kaifuoja prie XGA raiškos 50
inčių telike bliurėjų veizėdami.