Tema: Re: 42" Lcd
Autorius: amenox
Data: 2014-04-10 16:53:00
Aš trumpai atsakysiu - taip mačiau, ir sietelį irgi gerai mačiau. Tai labai
gerai išlenda žiūrint vaizdą su smulkiais objektais ekrane, tarkim kokį
žvaigždėtą dangų. O va su kokiais Windows tai išvis dilema kokią rezoliuciją
parinkt tokiam TV. :) Beje, ar žinai kas yra HD Ready logo? Specifikacijose
tai aprašoma taip - ekaranas kuris yra wide screen ir turi 720 eilučių
aukštį. Viskas. Kitais žodžiais jei egzistuotų ekranas kuris būtų wide
screen (16:9) ir turėtų tarkim kokią idiotišką raišką kaip 1x720 jam ramiai
būtų galima užklijuot HD Ready logo, nesvarbu kad jame nieko nematytum, logo
būtų validus pagal visas specifikacijas. :) Įdomu, kokia gi kompanija
pramušė tokį tūpą reikalavimą šiam logo?  Ačiū dievui FHD aprašytas
griežtai - 1920x1080. :)