Tema: Re: televizorius 55" ar 65"
Autorius: qwerty
Data: 2020-03-09 23:55:30
Kaip tik paskerdziau siandien pulteli ir buvau soke nuo to kiek solidolo
viduje radau. Net buvo mintis, kad jis ten gamykliskai turi but. Nes nu
niekaip neisivaizduoju kaip tiek jo ten atsirado. Gal ir teisus pensininkai
pultelius i celofanus pakuodami?
Isvalius situacija zenkliai pagerejo, reiks kitokia diversija galvot :)

"Dainiushas"  wrote in message news:r44st7$ed3$1@news.omnitel.net...

dėl pultelio? :D

O šiaip išardyk ir iš po mygtukų visokius taukus išplauk ir turbūt veiks.