Tema: Re: televizorius 55" ar 65"
Autorius: Bronco
Data: 2020-02-24 18:03:05
On 2020-02-24 17:51, krk wrote:
> Paemem 65, pora dienu buvo nejauku kai labas rytas
> mergaite ralaus dydzio praktiskai kambary uz lango stovi.

Priminei neseną istoriją :) Skambijo draugas, klausė patarimo dėl teliko
modelio ir dydžio, jei dėl modelio nekilo jokių diskusijų, tai dėl
dydžio teko išgirst iki tol negirdėtą jo žmonos argumentą.

Kadangi aš įnirtingai rekomendavau pirkti 65" (ten realiai ir 130"
nebūtų per didelis, gal kokie 4-5 metrai iki teliko), o jie nusižiūrėjo
55" (iki tol naudojo 42" LCD), tai man sako, jog "žmona bijo, jog ją
išgąsdins TOKIE dideli veidai ekrane, nes jai jos bendradarbė pasakojo,
jog labai bijojo" :/

Net buvau praradęs kalbėjimo dovaną kelioms sekundėms :]