Tema: Re: televizorius 55" ar 65"
Autorius: Bronco
Data: 2020-02-24 15:55:05
On 2020-02-24 12:52, mrlz777 wrote:
> Jopapa kaip as atsilikes...
> Pas mus ziurejimo buvo gal 3,5m ir galvojom ar 55" nebus per didelis :))
> O kai rekomendavo 65" konsultantas, tai kaip i durniu paziurejom...

Atvirai pasakius, aš net nežinau kas šią "per didelio TV" urban legend
kažkada paleido, nes tai neegzistuojantis ir niekam niekad negrėsęs
reiškinys. Pernelyg didelių telikų žmonės tiesiog neįperka arba jie net
neegzistuoja gamtoje.

Telikas gali būti tik neįtelpantis kur nors, pvz. į nišą, spintą ar dar
į kokį briedą, bet standartiniuose minimum bent 10 kv.m kambariuose per
dideliu jis būti negali.

Problema faktiškai yra priešinga, žmonės negali sau leisti nusipirkti
pakankamai didelį teliką, tikslu žiūrėti iš jiems patogaus atstumo ir
įtilpti į rekomenduojamus THX atstumus.

Pvz. paimkime gana populiarų žiūrėjimo atstumą, kurį dažnai visi mini -
3.5 m.. Ir koks jam būtų idealus teliko dydis pagal THX rekomendacijas?
Bandysite spėt? :) Greičiausiai neatspėsite - 115" :]

Todėl man ypatingai juokingai skaitosi klausimai, kas kas nors klausia -
"žiūrėsiu 4K teliką iš 3-3.5 m., ar 65" nebus per didelis?" :]