Tema: Re: televizorius 55" ar 65"
Autorius: PxYra
Data: 2020-02-26 00:13:21
buvo pries tai 42" HDready daba 50" FHD abi plasmos serga tom paciom tipinem
ligom ir tai jos nera tos senovines storos plasmos, teko matyt zumzungo ir
panasonic senas alia nestoras plasmos, ligos tos pacios iskart krenta i
akis, kas labiausia sucks tai mirgejimai kurie labiausia vargina akis, visa
kita pakenciamai, paziurek kada i plasmas per kamera suprasi apie ka as

"Vytas" <privatus123@yahoo.com> wrote in message
Px, prieš 10 m nemačiau geriau rodančio TV už šiais laikais gal juokingai
atrodančios 42" HD Ready plazmos.

--
Vytas

----Android NewsGroup Reader----