Tema: Re: televizorius 55" ar 65"
Autorius: Sniegas
Data: 2020-02-27 17:21:30
Kad TAU pana sonia labiausiai patinka mes čia jau seniai žinome, bet kam
ją brukti kitiems? Aš juk nerašau pirk Samsung LCD. Tau tavo žmona (jei
turi tokią) irgi patinka, bet tai nereiškia, kad ji patiktų visiems. O
kas dėl Panasomic - iš savo patirties galiu pasakyti, kad Panasonic
nemoka televizorių gaminti.