Tema: Re: Nusipirkau LED tv
Autorius: Julius
Data: 2019-03-03 10:46:06
Sniegas <sniegas@uzsienyje.uk> Wrote in message:
> Gal apsiramink. Aš jau nesivelsiu į diskusijas apie mirusius dinozaurus. Mirė ta tamstos super duper technologija. Gal jau laikas padėti tašką tame kare plazma/lcd? Nėra plazmų, nėra, pamiršk tu jas. Ar pats prie plazminio monitoriaus sėdi? Matai, LCD monitorius gerai, rodo gerai, viskas OK, bet va kai jau kalba pasisuka apie LCD televizorius, jau LCD technologija tampa blogiu.

Sniegai-durnu neapsimesk! Moniko paskirtis perteikti info. Taip
 kad raides LCD atkuria pakenčiamai. Paveiksliukai 15 colių ar
 mažesniame ekrane prie geros rezos taip pat pakenčimi. Bet žiūrėt
 filmus ir patirt iš to malonumą nesigauna. Tam reikalingas dideis
 ekranas. O LCD didelis jau šūdas dideis.

V  bb neperki CRT monitoriaus? Aš dabar jau tolimais 2003 metais
 kai dirbau Norvegijoje parduotuvėje klausiau - kodėl nėra CRT
 monitorių pardavime. Atsakymas buvo trumpas ir konkretus - žmonės
 jų neperka. Nustojo žmonės plazmas pirkti ir išnyko jos. Gal jau
 baigiam šį dešimtmečius trunkantį karą? Nepirkau nei naujos
 plazmos, nei senos nepirksiu, tai kokio bb tamsta čia man snukį
 badai į plazminę technologiją, kaip katinui į nevietoje paliktą
 šūdą? Nėra parduotuvėje pirkti plazminių TV, o pirkti seną -
 kodėl tuomet buvęs šeimininkas ją parduoda, jei ta technologija
 tokia gera? Kodėl nesimėgauja "super" vaizdeliu, pilnu išdegimų?
 Gero daikto niekas neparduoda.2019-03-02 19:23, Julius rašė:>
 Sniegas <sniegas@uzsienyje.uk> Wrote in message:>> Na, aš pirkau
 40" HD Ready Samsungą 2008 metais rugpjūčio mėnesį ir sumokėjau
 už jį 2550 litų su nuolaida. Be nuolaidos kainavo 2800 litų. Tai
 buvo mano 2 mėnesių alga. Dabar 4K kainuoja vos 1 savaitės algą,
 ar tai maža pažanga per 10 metų? Gal dar nori, kad tuos
 televizorius tamstai už dyką kas dalintų? Nusiperka patį
 pigiausią š... ir po to čia verkia.> > Blyn - sniegai, tau turbut
 nesuvokt, kad ne kaina daro TV vaizda>   geresniu, o
 technologija. LCD kad ir kiek bekainuotu, jiems>   nelemta gerai
 rodyti.> > 2019-03-02 17:18, Pykas rašė:> Tikejaus, kad 10 metu>
  technologijose yra gana nemazai kazkokiai pazangai > pasiekti.>
  Taip, tikejaus per daug.> > "Bronco" <TRINTI_br>
 onco.mail@gmail.com> wrote in message > news:q5b>
 i5n$r9s$2@trimpas.omnitel.net...>> On 2019-02-28 19:04, Pykas>
 wrote:>>> kazko labai ir nesitikejau daug. Bet plet,>>>>>>>
 Sprendžiant pagal tavo reakciją, tai vis tiek tikėjaisi pernelyg>
   daug ;) >> >

--
Storas