Tema: Re: Nusipirkau LED tv
Autorius: Julius
Data: 2019-03-02 21:23:47
Sniegas <sniegas@uzsienyje.uk> Wrote in message:
> Na, aš pirkau 40" HD Ready Samsungą 2008 metais rugpjūčio mėnesį ir sumokėjau už jį 2550 litų su nuolaida. Be nuolaidos kainavo 2800 litų. Tai buvo mano 2 mėnesių alga. Dabar 4K kainuoja vos 1 savaitės algą, ar tai maža pažanga per 10 metų? Gal dar nori, kad tuos televizorius tamstai už dyką kas dalintų? Nusiperka patį pigiausią š... ir po to čia verkia.

Blyn - sniegai, tau turbut nesuvokt, kad ne kaina daro TV vaizda
 geresniu, o technologija. LCD kad ir kiek bekainuotu, jiems
 nelemta gerai rodyti.

2019-03-02 17:18, Pykas rašė:> Tikejaus, kad 10 metu
 technologijose yra gana nemazai kazkokiai pazangai > pasiekti.
 Taip, tikejaus per daug.> > "Bronco" <TRINTI_br
onco.mail@gmail.com> wrote in message > news:q5b
i5n$r9s$2@trimpas.omnitel.net...>> On 2019-02-28 19:04, Pykas
 wrote:>>> kazko labai ir nesitikejau daug. Bet plet,>>>>>>
 Sprendžiant pagal tavo reakciją, tai vis tiek tikėjaisi pernelyg
 daug ;) >

--
Storas