Tema: Re: Nusipirkau LED tv
Autorius: Sniegas
Data: 2019-03-02 20:56:07
Na, aš pirkau 40" HD Ready Samsungą 2008 metais rugpjūčio mėnesį ir
sumokėjau už jį 2550 litų su nuolaida. Be nuolaidos kainavo 2800 litų.
Tai buvo mano 2 mėnesių alga. Dabar 4K kainuoja vos 1 savaitės algą, ar
tai maža pažanga per 10 metų? Gal dar nori, kad tuos televizorius
tamstai už dyką kas dalintų? Nusiperka patį pigiausią š... ir po to čia
verkia.