Tema: Re: Re:Nusipirkau LED tv
Autorius: Unknown
Data: 2019-03-03 00:57:19
Nenorejau izeist ar pasityciot. Nemaniau, jog taip skaudziai
 reaguosi. Tikiuosi pasiuntus palengvejo :-)
Bet vistiek tas tavo pasibedavojimas toks keistas, tartum
 "Nusipirkau Dacia Sandero ir zinokit atrodo, kad ji vaziuoja
 prasciau nei anksciau vairuotas 10-ties metu BMW
 325i".
43NU7192 pats Samsung duoda 1300 PQI (Picture Quality Index)
O ~100 Eur brangesniam 43NU7473 jau 1800 PQI, tai gal reikejo
 primest tiek?
Bet kuriuo atveju sekmingo remonto.

--

----Android NewsGroup Reader----