Tema: Re: Nusipirkau LED tv
Autorius: Sniegas
Data: 2019-03-02 23:20:51
Gal apsiramink. Aš jau nesivelsiu į diskusijas apie mirusius dinozaurus.
Mirė ta tamstos super duper technologija. Gal jau laikas padėti tašką
tame kare plazma/lcd? Nėra plazmų, nėra, pamiršk tu jas. Ar pats prie
plazminio monitoriaus sėdi? Matai, LCD monitorius gerai, rodo gerai,
viskas OK, bet va kai jau kalba pasisuka apie LCD televizorius, jau LCD
technologija tampa blogiu. Tai kokio bb neperki CRT monitoriaus? Aš
dabar jau tolimais 2003 metais kai dirbau Norvegijoje parduotuvėje
klausiau - kodėl nėra CRT monitorių pardavime. Atsakymas buvo trumpas ir
konkretus - žmonės jų neperka. Nustojo žmonės plazmas pirkti ir išnyko
jos. Gal jau baigiam šį dešimtmečius trunkantį karą? Nepirkau nei naujos
plazmos, nei senos nepirksiu, tai kokio bb tamsta čia man snukį badai į
plazminę technologiją, kaip katinui į nevietoje paliktą šūdą? Nėra
parduotuvėje pirkti plazminių TV, o pirkti seną - kodėl tuomet buvęs
šeimininkas ją parduoda, jei ta technologija tokia gera? Kodėl
nesimėgauja "super" vaizdeliu, pilnu išdegimų? Gero daikto niekas
neparduoda.