Tema: Re: Lagaminai Travelite
Autorius: <no@mail.com>
Data: 2017-04-02 13:37:01
niekaip nesuprantu kam rankiniam bagazui reikalingi ratukai. Rankiniam
svarbiausia kad butu kuo lengvesne ir tilptu kuo daugiau, nes tiek leidziami
kilogramai labai greit tirpsta. Vien ratukai, rankena ir remas jau turi
nemazai svorio. As visur skraidau su CabinMax kuprine, lengva, atitinka
ismatavimus, daug telpa. Pamate CabinMax brenda jos gabaritu net netikrina.
Skraidau gan daznai, pvz Ryanair dar nei karto niekur neliepe kist i rema.

Travelite turejau kieta chemodana. Per pacia pirma kelione su nauju
chemodanu uz Atlanto (su dviem persedimais) anam gale atsiemiau sulauzytu
korpusu. Gerai kad Vilniuj buvau plevele dar apvyniojes. Dabar turiu
Samsonite registruotam bagazui.
Samsonite geru pasiulymu buna Amazone, is kur ir pirkau. Gali gautis gerokai
pigiau nei pas mus. Pvz, mano toks pats pirktas per akcija
https://www.amazon.co.uk/Samsonite-Suitcase-Spinner-Litres-metallic/dp/B00FBFSQ8M/ref=sr_1_12?s=luggage&ie=UTF8&qid=1491129085&sr=1-12&nodeID=1769585031&psd=1&keywords=samsonite%2Bsuitcase&th=1
Lietuvoj kainavo kur tai 80EUR daugiau net ir pridejus pristatymo islaidas.

"qwerty"  wrote in message news:obi4su$vg6$1@trimpas.omnitel.net...

Hi,
gal kas nanaudojat Travelite ciumodanus? Kazkaip prisireike rankinio bagazo,
pradejau ziurinet kas LT pardese siuloma ir uzkliuvo sitas brendas. Didelis
sudas ar pakenciama? Samsonite'ui pinigu nera, ten tinkamas +-200eur. Ziuriu
iki 100eur.
Reikalingas minkstas, su didele isorine kisene laptopui. Svarbu kad ratukai
nenulakstytu pasivazinejus didesniam oro uoste.
Dar nezinau del raturku skaiciaus. 4 kaip ir patogiau atrodo, bet su 2
ratukais taip tvirciau atrodo...