Tema: Re: Lagaminai Travelite
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-30 12:18:34
On 2017-03-30 10:14, Night wrote:
> [...]
> padoriai, jokiu trukumu nepastebeta. Fokieciai ten dave normalia
> garantija (nepamenu kiek, bet itikino). Lengvi. Ir svargiausia - PIGUS -
> net lyginant su DE didziuosiuose prekybcentriuose apziuretais pusiau
> no-name'ais, jau nekalbant apie Samsonite. As uz.
>
> Kita vertus, rankinis bagazas tai toks dalykas, kur buna su tavimi -
> t.y. salyginai saugiai. As pries 12 metu pirkau rankini samsonite, uz
> kuri tuomet sumokejau man visai nekomfortiska suma - bet "veikia"
> puikiai iki siol. I registruojama bagaza, aisku, neinvestuociau daug.

Kazkoks keistas ir neadekvatus poziuris. Juk rankinis visa laika buna su
tavim, tai net jei jis bus ir luztanti ar plystanti pigiena - pats
pasaugosi, ir turini parsigabensi. Jei tavo priduoto bagazo pigiena
suplys/suluz/ atsidarys kazkur ant konvejeriu ar kraunant i lektuva -
spek, kiek turinio atgausi... Net ir tik nuluzus ratams, pagalvok, kaip
ta bagaza tempsi iki takso atsiemes... Ir jei tai bus keliones prazioje,
tai kaip ji tempsi skrisdamas atgal...

Audrius K.