Tema: Re: Lagaminai Travelite
Autorius: Night
Data: 2017-03-30 10:14:30
Pirkom dukrom tokius 2 praeita vasara DE - siaip kol kas devisi labai
padoriai, jokiu trukumu nepastebeta. Fokieciai ten dave normalia garantija
(nepamenu kiek, bet itikino). Lengvi. Ir svargiausia - PIGUS - net lyginant
su DE didziuosiuose prekybcentriuose apziuretais pusiau no-name'ais, jau
nekalbant apie Samsonite. As uz.

Kita vertus, rankinis bagazas tai toks dalykas, kur buna su tavimi - t.y.
salyginai saugiai. As pries 12 metu pirkau rankini samsonite, uz kuri tuomet
sumokejau man visai nekomfortiska suma - bet "veikia" puikiai iki siol. I
registruojama bagaza, aisku, neinvestuociau daug.