Tema: Re: Lagaminai Travelite
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-31 08:57:41
On 2017-03-30 21:43, benamis wrote:
> O jetau.. pirmojo pasaulio problemos:) sugadintos atostogos del
> suluzusio cemodano rato:D Kiekvienam oro uoste yra karuciai i kuriuos
> gali susikrauti suluzusi cemodana ir nusivezti iki auto nuomos punkto.
> Jei jau visuomeniniu tai tempciau zeme be to vieno rato ir tiek ziniu:)

Zinok, man kaip tik teko naudotis piguva ir nuvykus i vieta (kaip tik
del to ir turejau piguva, nes reikejo TIK vienai kelionei - pagal plana
turejau ismesti po tos keliones ir grizti su naujai nupirktu samsonite.)
tempti jau be ratuku. Ne taip paprasta ir patogu, kaip atrodo. Aerouoste
ratukai yra, po to teko juos palikti numatytoj vietoj ir iki nuomos
aisktele stovincio auto tempti. Nesti kartu rankini ir priduodama bagaza
jau nebuvo taip paprasta... O po to dar viesbutyje nusitempti iki vietos...

Audrius K.