Tema: Re: Lagaminai Travelite
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-03-31 09:01:52
On 2017-03-31 00:10, donald wrote:
> Naudoju Travelite rankiniam bagazui. Atlaike virs 20 skrydziu, niekas
> nesugedo kol kas.

Rankiniam atlaikys bet kas. nes juk pats saugai ir gali saugoti... kai
kada naudoju plonos medziagos tase (kai mase buna labai ribota, ir
reikia mantos sudeti beveik tiek, kiek leidzia max mases). Ir ka -
neplysta ir ta plona tases medziaga :-)  O pabandyk plonos medziagos
tase priduoti - pamatysi, ka atgausi :-))

Tikrai neturiu jokiu priekaistu jam. Sakyciau, pagal
> savo kaina, geras pasirinkimas.
> Pas mane su 2 ratukais. Rankiniam, mano manymu, 4 ratuku nereikia.

Keturi ratukai TIK rankiniam. Nes ji visa laika tampai aerouoste su
savimi, tai 4 ratukai visai patogu.

O va priduodamam 4 ratukai yra blogis. Nes nulauzys net ir samsonaitams...

Audrius K.