Tema: Re: Kipras, Paphos
Autorius: solara
Data: 2017-02-01 10:28:42
mes keliavome rugsj, su maais vaikais (2 ir 5 met).
Vaikams buvo per karta kakur vaikioti, apirinti , net ir zoologijos
sode (beje, nerekomenduoju Paphos zoo - nereali kaina u toki kokyb...)
m greitai zyzti.
Geriausia jiems buvo jra, smlis, man ties sakant - irgi :)

Gyvenome iskirtinoje vietoje, iuose apartamentuose:
https://www.booking.com/hotel/cy/a-amp-a-michael-apartment.lt.html?aid=304142;label=gen173nr-1FCAEoggJCAlhYSDNiBW5vcmVmaIgBiAEBmAEhuAEMyAEP2AEB6AEB-AELqAID;sid=d4e57ab3e2b0833af468e3dffdcb92c0

Patys apartamentai, eimininkai - viskas tikrai ok, o geriausias momentas
buvo kad papldimy vis savait buvome vieni!
Tiesa, ten jie turi/eria 13 kai  , tai ia jau irkit, kaip kam :) Mano
vaikams tai buvo atrakcija, bet kitus gali ir erzinti.

Prisegu foto, ia ms familia :)

Gal visa savait ir prailgt, bet kokiom 3d tikrai vl nuvaiuoiau  t
viet pabti !

"Velnias"  wrote in message news:o67rur$spc$1@trimpas.omnitel.net...

Su slyga kad pavyko nugriebti nebrangiai rainiaus bilietus  Kipr - gal
turit koki hint', kas bt "must see", main nuoma, transferis iki
viebuio, gal koks viebutis labai patiks ar pan. Vaiuojama su maais
vaikais, tai kas dien nekeliausim, kokias 2-3 dienas pavainti manau ir
utekt. Ai u patarimus.