Tema: Re: Kipras, Paphos
Autorius: Tamuto
Data: 2017-01-30 09:26:30
Na sumoje mes 8 auto kokius paeme is ju. O kas blogai gali buti? Gi gauni
zero excess ir full insurance - tai teoriskai pakeis auto jei kazkas
negerai.

Tomas

"Velnias"  parašė naujienų news:o6lh1s$thq$1@trimpas.omnitel.net...

Kita vertus... atsiliepimai apie juos tai labai kontraversiški. Arba kaip tu
rašai "labai gerai" arba "never ever". Toks vaizdas, kad sėkmė priklauso nuo
to, kuria koja savininkas išlipo iš lovos...

"Tamuto"  wrote in message news:o6cafr$ssh$1@trimpas.omnitel.net...

2 kartus buvau pats ir 4 kartus draugai eme www.ctt-carhire.com Atsiskaitau
cashu, jokiu excess, abu kartus dave didesne auto nei uzsakiau, vaikams
nemokamos kedutes. Pasitinka oro uoste su vardu, masina prie duru stovi,
palieka tiesiog parkinge isvaziuojant su raktais bagazineje, visi draudimai
ir etc. Labai rekomenduoju.

"eSSas"  parašė naujienų news:o6an26$8up$2@trimpas.omnitel.net...

2017-01-25 10:01, RD rašė:

> Man economycarrentals nepatinka kad nesimato is kokios kompanijos gausi
> masina. Mano patirtis su mazosiom keleta kart buvo nelabai kokia , tai

Neimk pigiausio varianto, o žiūrėk atsiliepimus - paprastai to pakanka

S.