Tema: Re: Kipras, Paphos
Autorius: Velnias
Data: 2017-01-25 13:40:37
Tada dar klausimas, kad jau apie tai paėjo kalba. Pažymiu, kad pasiimti
noriu oro uoste, bet pasiūlymuose būna 2 variantai: "At airport" ir "Airport
shuttle service", kainos skiriasi beveik dvigubai. Antras variantas kaip
suprantu, kad iš oro uosto dar kažkur nemokamai paveža su autiku iki
mašinos. Kokie blogumai tokio varianto? Bus problema, kai išvykstant reikės
4:00 atiduoti mašiną?

"RD"  wrote in message news:o69m0q$i78$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.01.24 21:24, Velnias wrote:
> Kiek žiūriu, kad geriausiai turbūt imti mašiną savaitei, tada atpuls
> visokie transferiai, o šiaip pavažinėti vistiek planuojam. Apie šituos
> gal yra kokių patirčių:
> http://www.economycarrentals.com/
> Nes rašo viską gražiai kad "all included", "final price" ir t.t., kaina
> kažkiek mažesnė nei pas kitus - į ką dar kreipti dėmesį, kad neužsirauti?

Man economycarrentals nepatinka kad nesimato is kokios kompanijos gausi
masina. Mano patirtis su mazosiom keleta kart buvo nelabai kokia , tai
visa laik imu is didziuju. As ieskociau per autoeurope arba ryanair car
hire kur bent matai iš kur gausi masina.