Tema: Re: Kipras, Paphos
Autorius: news reader
Data: 2017-01-31 19:53:27
Su vietiniais kaip pasiseks. Is kokiu 10 kartu viena syki mane bande
isdurti bjauriai - susitariau del vienos kainos, o grazinant pasake
kita. Teko truputi pasikolioti, bet veliau atsiprase ir grazino pinigus.
Viskas priklauso nuo kliento derybiniu sugebejimu. Pabendrauji su zmogum
ir aisku mazdaug ko is jo tiketis.